pátek 24. ledna 2014

Pijeme vodu.

Zdravím vás moji milí čtenáři a čtenářky. Dnes je zase pátek, toto uteklo, co? A s pátek přicházejí i moje články, každý pátek v 19:00, jak už jste zvyklí. Dnešní den byl, je a bude super, protože je 24. a tohle číslo já prostě miluju a vždycky mi přinese štěstí :)

Dnes se podíváme, proč bychom měli pít vodu. 

Proč je dobrý pít vodu? V následujících bodech vám stručně odpovím:)
  • Tlumí bolest.
  • Je to stavební materiál těla.
  • Ulehčuje trávení.
  • Okysličuje krev.
  • Udržuje teplotu těla.
  • Chrání imunitu.
  • Potlačuje hlad.
  • Dělá zdravou a krásnou pleť.
  • Je zdravá, levná a všude dostupná.

Zde je obrázek těch vynikajících limonád, minerálek (poukazuje, kolik je obsaženo cukru v jedné plechovce, lahvi,...). Opravdu se vám pít tyto "hnusy" s vysokým množstvím cukru?


Doufám, že začnete pít také vodu. Ze začátku je to opravdu těžké, přejít jen na to jedno a samý, ale po čase si zvyknete a ucítíte, jak se cítíte dobře, věřte mi. Taky jsem začínala :)











6 komentářů:

  1. Úplne súhlasím :) na začiatku mi voda vôbec nechutila, ale postupom času, ani neviem ako sa to stalo, pijem iba vodu a (bezkofeínovú) kávu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si na vodu zvykla. Piju jen vodu a čaj. Cítím se tak mnohem líp, než když jsem pila kolu atd ...

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :3 Abych to na sebe práskla, tak já jsem vodu nejdřív začala pít tak trochu z lenosti. Protože než bych si třeba udělala nějakou šťávu raději jsem jen napustila vodu. A teď už jí vlastně piju pořád ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem stejně líná..... Někdy se lenost vyplatí :3 Teď piju vodu i kvůli speciální láhvi,do které nic jiného než voda nesmí....

      Vymazat
  4. ja som sa tento rok rozhodla začať piť viac vody a celkom sa mi darí :) predtým mi vôbec nechutila a teraz sa snažím naučiť sa piť ju :)
    ale určite nie je dobré stále mať len vodu, treba si dať aj napr. čaj :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok. Ja pijem veľa vody v lete, s tým problém nemám. V zime je to už horšie, a potom sa čudujem, že ma tak často blí hlava :(. Takže dodržiavať pitný režim nie je od veci :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat