pátek 17. ledna 2014

Jíme zdravě a stylově

Ahoj moji milý čtenáři. Máme tu pátek (konečně) a já jsem celý týden přemýšlela, jaký článek dnes napíšu. Nakonec jsem dospěla k tomu, že dnes žádný článek nebude, bude to inspirace pro to, jak jíst zdravě tak, aby vám to bavilo.

 Příjemnou zábavu:)


Potřebujete: Tmavé bebe sušenky, banán, nízkotučný tvaroh a plátky mandlí.

Potřebujete: Jablka, borůvky, hrozny, jahody a třešně.

Potřebujete: Banány, jahody, tyčky od nanuků a formy.

Potřebujete: chleba, sýr, bazalka a petrželka.


Postupy jsem nepsala proto, že to máte jasně na obrázku. Zkoušela jsem všechny a můžu říct, že na tom opravdu není nic těžkého. Nejvíc mi chutnal ten chleba se sýrem a ten ježeček:)

Dobrou chuť!!



1 komentář:

  1. Můžu se zeptat co všechno je třeba k těm nanukum? Nevim jestli je na te fotce nejaky bílý jogurt :DD

    OdpovědětVymazat