pátek 10. ledna 2014

Jak na předsevzetí?

Milý čtenářky a čtenáři:)

V dnešním pátečním článku jsem si pro vás přichytala rady, jak zvládnout předsevzetí.
Toto téma první dny Nového roku obletělo celý svět dvakrát dokola. Určitě tu jsou někteří jedinci (stejně jako já), kterým daný předsevzetí nevydrží ani měsíc, nemám pravdu? Jestli ano, čti rozhodně dál.
It’s crazy how you can go months or years without... - A dreamer lost in clouds. | via Tumblr
Ptáte se jak na to? Tady je pár důležitých bodů:)

  • Napsat si je na viditelné místo a každý den si je přečíst.
  • Najít si motivaci. (Pokud se to týče hubnutí - obrázky, když to je jedení zdravého jídla - obezní lidi na ledničku - to opravdu pomáhá :D)
  • Každý týden, co dané předsevzetí dodržíte, něčím malým se odměňte.
  • Zkuste to dodržovat ve dvou.

Pár méně důležitých bodů 
- sepište si, co z toho budete mít po tom, co to splníte
- určete si to na menší díly


Nedávejte si předsevzetí taková, u kterých víte, že to prostě nedáte. Dejte si spíše menší a postupem času k tomu přidávejte. 


Třeba já mám tyto předsevzetí: Každý den cvičit, přestat solit,  pít sladké pití, přejídat se, zlepšit se v angličtině ... a mohla bych pokračovat. Tyto jsou pro mě ale zásadní a vím, že si půjdu za tím, abych je všechny splnila:) 
Vlastně tento rok je první, kdy jsem si dala nějaké předsevzetí. Pokaždé to bylo tak, že jsem si řekla, že to stejně nedám. Bylo to tím, že jsem si dávala moc velké cíle a postup k nim mě vždy odrazil. 


Takže doufám, že jsem vám trochu pomohla a poradila, jak to zvládnout. Držím vám všem palce ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat