neděle 5. ledna 2014

Nový rok, nový přístup.

Ahoj, zdravím všechny při nedělním odpoledni.
Chtěla bych vám říct něco, co je důležité, co se týká blogu.

Hodně jsem přemýšlela jakým směrem budu tento blog vést. Jelikož mě baví psát články, budou tu asi jen články - tudíž žádný videa (nemám pořádnou kameru, na foťák se to točit nevyplatí a o webce na noťasu už radši ani nemluvě).

Teď v posledních prázdninových dnech jsem hodně četla blogy a snažila jsem se inspirovat, aby to, co dělám bavilo i vás, čtenáře. Hodně se mi líbí blog VINTAGE BLOG. Slečna tam píše články ze života, radí lidem ... jen si to přečtěte, co všechno tam píše sami:) Líbí se mi její přístup. 

Rozhodla jsem se tedy, že bych blog vedle tímto směrem. SAMOZŘEJMĚ nebude stejný! To v žádném případě. Budu psát svoje články, budu realizovat svoje nápady, fotky. 

Na co se tedy můžete těšit? Co tu najdete.
  • Rady.
  • Inspirace.
  • Sem tam i psané TAGY.
  • Vše, co se týče pohybu, zdravé stravy.
Určitě se to během roku ještě rozšíří, to se nebojte:)

Samozřejmě, že bych byla ráda, kdybyste mi do komentu hodili váš názor na to, jak budu blog vést. Co byste změnili, co byste naopak přidali.



1 komentář:

  1. tesim sa!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat