neděle 8. prosince 2013

Chce to už změnu.

Přeju vám krásný nedělní večer. Dneska jsem strávila celý den na internetu hledáním různými dietami taky jsem shlédla pár motivačních videí a rozhodla jsem se, že se sebou už musím něco začít dělat. Je to přesně rok, co jsem byla šikanována za to, jak vypadám. Řekla jsem si, že takhle už to dál nejde a začala jsem se sebou něco dělat. Zhubla jsem 12 kilo, bohužel jsem měla doma nějaké ty problémy a mám to zase všechno zpátky.



Takže jsem si řekla, že začnu zase znova. Našla jsem si videa na cvičení, stáhla jsem si obrázky holek, které to dokázaly přede mnou změnit se ze 100 kilový holky na tenoučkou holčinu, která je sotva vidět. Tak jsem si řekla "Když to dokázali oni, proč bych to nemohla dokázat já." 

Rozhodla jsem se, že vás budu o všem, co s touto změnou má společnýho informovat. Každou sobotu, vám sem budu psát svojí aktivitu, jídelníček a to, kolik jsem ztratila na váze. Teď vám sem psát svojí váhu nebudu (ano stydím se za ni), ale můj cíl je 50kg (+/-) prostě chci být se svojí postavou spokojená. Samozřejmě, že vám na konci svojí transformace (:D) svojí začáteční váhu řeknu, ale dočkejte času jako husa klasu. 

Ano, bude to těžké, s tím počítám. Hlavně jsem si vybrala hodně dobré období (Vánoce), ale co se dá dělat, budu se muset ovládat a nedat si na Vánoční večeři řízek se salátem, ale dám si třeba okurku :D 

Takže začínáme 9.12.2013. Za rok (9.12 2014) se můžete těšit na video o tom, jak jsem se měnila v průběhu roku.

Pokud máte někdo s tímto zkušenosti, pište do komentářů vaši tipy a triky, budu jedině ráda :) 

4 komentáře:

  1. Držím palce :) Hlavně to s hubnutím nepřežeň. Krásná jsi i teď a pochybuji o tom, že jako anorektička bys byla hezčí :P
    Jinak šikanu kvůli vzhledu moc dobře znám. Byl to důvod proč jsem začala cvičit, obarvila si vlasy a totálně překopala šatník :/
    Hlavně si pamatuj, že jsi krásná a děláš to hlavně pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za podporu!:) Nechci to přehnat, mám na to celý rok, takže si myslím, že to půjde pomalu, prostě tak, jak se má, abych nějak "neublížila" svému tělu. Dělám to hlavně pro to, abych se konečně cítila krásně i se svým tělem :)

      Vymazat
  2. Podle mě je to blbost, hlavně s tím řízkem. Proč by sis to nemohla dát? Neříkám každý den, ale jednou za čas, hlavně když je to tradiční jídlo o Vánoce. Zkus místo vepřového řízku rybu, to jsou taky kladné body navíc. A sakra nehubni na váhu! To je nejhorší věc, kterou můžeš udělat. Klidně si změř centimetry přes pas, boky, stehna atd. a tam pozoruj výsledky, váha je totální kravina. Já se sebou začala něco dělat sice jenom 14 dní zpět, ale musím říct, že mě to baví a je to pro mě spíš koníček, než povinnost. Já teda nechci zhubnout, ale chci nabrat svaly. Můj sen jsou vyrýsované stehenní a břišní svaly. Taky se držím a nejím tak nezdravě jako předtím, ale dát si občas pár kousků cukroví není na škodu. Důležité je jíst 5-6x denně a nepřežírat se. Od ledna budu chodit do posilovny, to bude super! Každopádně hodně štěstí a říkej si, že to děláš hlavně proto, aby ses cítila dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to blbost, ono je to myšleno v humorný stránce :D Samozřejmě, že si ho dám, to by pak nebyly ty pravý Vánoce (teda aspoň pro mě) a vepřový ani nejim, vždycky jen krůtí :D Míry mám změřený už od začátku, tak si je každej měsíc budu přeměřovat. Váha je to poslední, na co budu koukat, chci mít hlavně menší břicho, to je vlastně všechno, co na sobě chci změnit:) Ale jinak moc děkuju!:)

      Vymazat