úterý 4. února 2014

Wishlist #02

Čau, ahoj všichni. Jelikož mám tento týden prázdniny (zasloužené) tak vám budu psát každý druhý den kratší články. Už podle názvu článku vám určitě došlo, že vám dnes představím další kousek z mého WISHLISTu.

Tentokrát je to věc, kterou si chci pořídit, pro radost a hlavně pro ulehčení práce. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli do toho peníze mám investovat nebo ne. Najednou jsem na jednom serveru (jmenovat nebudu) našla soutěž přímo o věc, kterou si chci pořídit. Šla jsem do toho, tak uvidíme, jestli vyhraju, když ne, koupím si jí sama:)

1/4
Není krásný? Na alza (můj nejoblíbenější e-shop elektroniky) stojí docela dost, ale našla jsem ověřenou stránku, kde je za polovinu, takže super! Jen doufám, že ho budou mít i po té, do bude vyhlášená soutěž :D

2/4

3/4

4/4


Dále si k tomu chci pořídit (později) pouzdro a paměťovou kartu.

Zavřít okno
1/1

Určitě čekejte článek o tomto tabletu!



Žádné komentáře:

Okomentovat